Liekeopmalta.reismee.nl

In malta!!

Hoi allemaal!

Eergister ben ik dan eindelijk aangekomen in Malta. We hebben toen niet veel gedaan omdat het best ver was naar de bus enzovoort. Mijn gastgezin leek op het eerste gezicht best aardig en ze hadden 2 honden die niet zoveel blaften. De katten en het konijn zitten in een soort van huis boven ons. Eerst kreeg ik allemaal uitleg over een schoolbus en over waar wij wonen enzovoort en daarna ging ik naar boven en daar zat een Duits meisje van een andere organisatie als ef en we hebben best veel gepraat en een klein rondje gelopen maar alles was dicht omdat het zondag was. We kregen een hot dog met sla, wortrls en mais en met naturel chips. Ik heb alleen de sla niet opgegeten :) en in de avond kwam een Spaans meisje Nerea. Naast ons op de kamer zitten nog 2 Franse meiden maar ook van een andere organisatie als ef (waar ik bij zit).

Gister moesten we om 7 uur bij een plek staan voor de schoolbus maar we waren toen nog aan het eten. Dus stonden we daar om 7:20 maar er was geen bus te zien dus zijn we met het openbaar vervoer gegaan. Aangekomen bij school kreeg je een hartje waar je je naam en land op moest zetten en werd je naam afgetekend. Daarna gingen we naar de beachclub en hier kregen we een formulier met je niveau (bij mij 53/54) wat gold 3 betekend en dat is b2 maar morgen weet ik dat pas zeker maar dat is gemiddeld niveau. Daarna kregen we een keycord, een armbandje en moesten we onze id laten fotograveren en ons zelf voor een pasje dat we morgen krijgen. Daarna moesten we praten met een vrouw en daar kreeg ik ook het niveau gold. Ook zijn we naar valetta geweest (de hoofdstad) en daar langs het parlement en kantoor van de ministers gelopen. Daarna hebben we een 5d film gezien, zijn we gaan eten en terug naar de beachclub gegaan. Iris en ik wilde gaan zwemmen maar we moesten eerst een buskaart kopen. Al die straten afgelopen in 1,5/2 uur maar nergens het kunnen vinden ondanks dat we het hadden gevraagd. Daarna zijn we terug naar de beachclub gegaan en zocht ik mijn Spaanse kamergenoot waarna we naar huis zijn gegaan en een super vol bord met super lekkere pasta kregen. En in de avond zijn we naar de welkomstparty gegaan.

Dit wss het even voor vandaag omdat ik over een half uur de bus moet nemen ;). Foto's komen zo online rond 10:30/11 uur bij het kopje foto's!

See you later!

Lieke

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!