Liekeopmalta.reismee.nl

Welkomstpakket EF!

Hoi iedereen!

Gister heb ik mijn welkomstpakket binnengekregen van Ef! Dit betekend dat mijn inschrijving op de school bevestigt is. Hier zit belangrijke informatie en een studenten handboek in.

Ik ben echt benieuwd en ben ook vandaag een ambassadeur geworden. Ik kan dan 5 punten verdienen door mensen te mailen (als je jouw mail stuurt kan ik dus ook een mail naar jou sturen). In die mail vind je een link waar je op kan klikken. Dan kom je op mijn pagina en kan je een brochure bestellen (tip vul een ander telefoonnummer in). Als je deze gratis brochure bestelt krijg ik nog 50 punten erbij! Je kan natuurlijk ook meerdere mails sturen en met meerdere mails een brochure bestellen!!

Bij wie ik in het gastgezin kom weet ik pas 2 weken van tevoren en dan pas kan ik contact met hun hebben. Ik kijk er erg naar uit om eindelijk te weten wie mijn gastgezin wordt!

Over precies een half jaar om 11:55 arriveer ik in Malta. Ik moet helaas nog wel 1000 euro dus als u nog iets lekkers wilt bestellen of statiegeldflessen of bierkratjes heeft kunt u een reactie hieronder zetten met uw naam, en als u zich heeft aangemeld met uw email kan ik u mailen.

Ik hoop dat je mijn verhalen blijft lezen, ook als ik over een half jaar in Malta mijn Engels cursus volg!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!