Liekeopmalta.reismee.nl

Vliegtickets, Check!

Hoi allemaal,

Vorige week al het eerste deel van mijn cursus betaald en vandaag eindelijk mijn vliegtickets geregeld. Nog precies 8 dagen en 5 maanden en dan zit ik in Malta om mijn Engelse taal te verbeteren!! Ik heb er echt superveel zin in en praat ook al met andere studenten die in Malta zijn als ik daar ook ben, daardoor wordt mijn Engelse kennis nu ook al een beetje beter maar straks helemaal als er bijna geen nederlanders om mij heen zijn.

Ik moet alleen nog wel 900 euro voor mijn cursus. Ik ben daarom van plan om binnenkort, binnen 1/2 weken, flyers over heel de moerdijk weg te brengen. Hierop staat kort wat ik van plan ben, wat ik allemaal voor lekkers verkoop, de vraag of u misschien klusjes heeft voor mij en deze site waar u mijn verhalen kunt lezen.

Voorbeelden van klusjes zijn bijvoorbeeld iets schoonmaken, boodschappen voor u halen, glas naar de glasbakwegbrengen, uw hond uitlaten, de stoep schoonvegen, onkruid weghalenof andere klusjes die u verzint. De prijs die u ervoor geeft bepaald u natuurlijk en we spreken samen af wanneer het kan.

Natuurlijk zijn statiegeldflessen of lege kratjes bier ook altijd welkom!!

Ik hoop dat jullie mijn verhalen blijven lezen en als je een e-mail wilt ontvangen als ik weer een verhaal plaats kunt u die hier rechts invoeren!

P.s. Als u nu al iets wilt bestellen, een klusje heeft voor mij of statiegeldflessen of lege kratjes bier heeft kunt u mij bereiken door een mailtje te sturen naar liekevanstrien1998@hotmail.com

Reacties

Reacties

Christina

Well done Lieke! If I lived more nearly to your house, I would have given you some work definitely. For now I am wishing you a lovely time in London.
Kind Regards, Christina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!