Liekeopmalta.reismee.nl

De laatste loodjes!!

Hoi allemaal!

Alles gaat de laatste tijd erg snel. Allereerst de vakantie die maar 1 week leek te duren in plaats van 2 weken en daardoor ook de examens die steeds dichterbij komen, want donderdag heb ik mijn eerste examen, en de Engelse cursus in Malta die steeds dichterbij komt! Maar ookhet bij elkaar krijgen van de 2100 euro voor de Engelse cursus in Malta gaat steeds sneller!

Ik moet nu namelijk nog maar 10% van het totale bedrag, wat dus nog maar ongeveer 210 euro is! Dit komt mede doordat ik nu ook allerlei spullen verkoop op marktplaats!

Als nu ongeveer 25 mensen een ovenheerlijke appelkruimeltaart bestellen, ben ik er al!! U kunt natuurlijk ook iets anders bestellen, een donatie aan mij geven, een klusje bedenken zoals de hond een paar dagen uitlaten of statiegeldflessen of bierkratjes verzamelen en aan mij geven!

Als u iets wilt bestellen, een klusje voor mij heeft of statiegeldflessen heeft kunt u bellen (of whatsappen) naar 0622704263!

Hieronder nogmaals alles wat ik verkoop:

De cupcakesverkoop ik voor1 europer stuk en3 voor €2,50! Deze zijnnaturelte koop ofstracciatella dus met chocolade stukjes!

Een cakeroomboter of stracciatellavan ongeveer 20cm verkoop ik voor5 europer stuk!

Een roomboter cakemet witte, melk of pure chocolade erop of met witte of roze glazuur erop of appelkaneel erin kost8 euro!

Een wolkencakevanille choco, alleen vanille of citroenmet een doorsnede van 26cm verkoop ik voor8 euro! Deze kunt u met of zonder poedersuiker krijgen!

Een kwarktaartin de smaakvanille,aardbei of citroenmet een doorsnede van 26cm verkoop ik voor8 europer stuk.

Een ovenheerlijke appelkruimeltaartmet een doorsnede van 26cm verkoop ik voor10 euro!

Ik hoop dat u mij wilt helpen met de laatste loodjes!!

Groetjes Lieke.

Ps. Liefst alleen mensen in Moerdijk, Zevenbergen en Klundert. Anders eventueel benzinekosten.

Reacties

Reacties

Wilma

Je bent goed bezig dame.???? Trots op je.. Nu nog 't laatste loodjes. Dan kan jij je taal-reis gaan maken.

Succes Wilma ????

Wilma

Goh de smilys doen 't niet. Die worden nu ---> ????
Haha... : - )

Lieke

Dankje! Het gaat zeker lukken! En dan gaan we ook nog eens uit eten als het gelukt is ;-).

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!