Liekeopmalta.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Ik ga 17 juli, 3 weken naar Malta, dit omdat het even duur is als 2 weken naar Engeland maar toch nog een extra week om mijn engels bij te spijkeren. Ik heb me al wel ingeschreven alleen moet ik nog wel 1000 euro bij elkaar zamelen.

Ik heb er erg veel zin in en vindt het erg spannend omdat ik voor het eerst alleen reis en kijk erg uit naar mijn gastgezin. Ondertussen heb ik ook al contact met andere mensen die dezelfde weken als mij de cursus volgen of daar al zijn om de cursus te volgen, wat ook goed is voor mijn Engels.

U kunt mij altijd nog helpen door iets lekkers te kopen(voor interesse kunt u mailen naar liekevanstrien1998@hotmail.com ), statiegeldflessen opsparen, een kleine bijdrage te geven enzovoort. (Als u flessen of statiegeldbonnejes heeft kunt u mij altijd een bericht sturen want dan kom ik even langs, liefst alleen Moerdijk, Zevenbergen en Klundert. Eventueel kan verder ook wel maar daat moeten we even bespreken.)

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Lieke

Ps. Heeft u flessen, een kleine bijdrage of wilt u iets weten? U kunt mij bereiken door te mailen naar liekevanstrien1998@hotmail.com !

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!