Liekeopmalta.reismee.nl

Het is bijna zover!!

Hoi allemaal!

Nog maar 2 weekjes en 1 dag te gaan en dan ga ik eindelijk 3 weken mijn taalcursus in Malta volgen!! Inmiddels heb ik ook al het geld bij elkaar en ik heb informatie over mijn gastgezin gekregen!!

Mijn gastgezin heeft 2 honden en verder heb ik alleen een adres (wat google niet kan vinden) en een email en telefoonnummer. Over het adres terugkomend, ben ik erachter gekomen dat B'Kara Road (van het adres 79 Edera B'Kara Road) hetzelfde is als Triq Birkirkara wat google wel kan vinden maar 79 Edera niet. Misschien dat een van jullie het weet? Inmiddels heb ik ook al een email gestuurd en ik hoorde van iemand anders dat ze pas laat reageren, dus dat wordt nog even wachten. Ook weet ik nog niet of ik bij een Spaans meisje zit (wat wij hebben gevraagd aan ef) omdat zij nog geen contact gegevens heeft over haar gastgezin, dus moeten we nog even afwachten.

Ook heb ik al een lijstje gemaakt met wat ik echt niet moet vergeten en ben ik al aan het kijken naar wat ik daar allemaal wil doen maar het meeste laat ik gewoon op me af komen omdat je het niet zomaar kunt inplannen i.v.m. Engelse lessen.

Ik kijk er in ieder geval nu al naar uit! Ik heb wel een tussenstop in Rome als ik naar Malta ga maar dat moet wel goed komen omdat iemand die ik ken en ook naar Malta gaat voor mij in het vliegtuig zit (aangezien we allebei naast het raampje wilde zitten :p ).

Over 2 weekjes voor ik vertrek zal ik nog een verhaal in Nederland schrijven en de verhalen daarna in Malta. Ik weet niet of ik genoeg tijd en wifi heb om ze te schrijven en te posten maar ik schrijf in ieder geval mijn dagindelingen in een boekje zodat ik ze ook in Nederland kan posten. Maar het is natuurlijk leuker als jullie ook kunnen meegenieten als ik in Malta zit!!

Groetjess Lieke.

Update:

Ik heb al een mail terug (echt supersnel) en ze blijken ook nog 4 katten en 1 konijn te hebben en ze wonen met zijn 4en in het huis. Ik hoop binnenkort nog meer te kunnen vertellen!!

Reacties

Reacties

Christina

Nou Lieke, ik krijg al een heel beeld zo bij je Malta avontuur. Leuk om je zo te kunnen volgen.
Work hard, but don't forget to enjoy.
Have a good journey!
Love,

Christina

Stiwart Benard

My name is.Mrs.Cynthia Corvin, i want to use this medium to alert all loan seekers to be very careful

because there are scam everywhere, Few months ago I was financially strained, and due to my desperation

I was scammed by several online lenders. I had almost lost hope until a friend of mine referred me to a

very reliable lender called Mr. Ferguson Williams ( A God fearing man) who lend me a loan of $237,000

under 72 working hours without any stress. I explain to the company by mail and all they told me was to

cry no more because i will get my loan from this company and also i have made the right choice of

contacting them i filled the loan application form and proceeded with all that was requested of me and

to my shock I was given the loan, If you are in need of any kind of loan just contact him now via:

email:{ availfinance8890@hotmail.com)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!