Liekeopmalta.reismee.nl

Alweer bijna een maand terug :(

Hoi allemaal!

Nu ik alweer een maand terug ben uit Malta heb ik al grootste plannen voor volgend jaar. Het waren 3 geweldige weken in Malta met EF, Education First, door deze organisatie heb ik vele mensen leren kennen, veel Engels geleerd, leuke dingen gedaan omdat je via EF veel dingen kon doen wat altijd echt supergoed geregeld was. Zo hoefde je niet zelf een dagje naar gozo of comino te regelen maar dit organiseerde zij. Ook mocht je tijdens deze excursies niet je eigen taal spreken en hlier werd je ook op aangesproken zodat je Engels bleef praten.

Ik raad iedereen aan om als je slecht bent in een taal of je juist wilt verbeteren een cursus te volgen bij EF. Je betaald voor de meeste excursies wel maar dit is echt de moeite waard!! Er werd in Malta zelfs voor een lunchpakket gezorgd met een broodje, wat drinken, koekje en een appel dus voor ieder wat wils.

Dus wil je alleen een cursus volgen om je taal te verbeteren en daar superveel leuke mensen leren kennen, bestel dan snel een brochure en kijk welke bestemming bij jou past!!

Groetjes Lieke!!

Kees van Bergen

Een mooi verhaal en vooral veel goede voornemens

scott james

GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR BUY/LEASE
AT THE BEST RATES AVAILABLE

We offer certified and verifiable bank instruments via Swift Transmission from a genuine provider capable
of taking up time bound transactions.

FOR LEASING OF BG/SBLC
MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M
LEASING FEE = 4%+2%

FOR PURCHASE OF FRESH CUT BG/SBLC
PRICE = 32%+2%
MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M

Our BG/SBLC Financing can help you get your project funded, loan financing by providing you with yearly. RWA ready to close leasing with any interested client in few banking days

Name : Scott james

Email : Inquiry.securedfunding@gmail.com